![]() |
![]() |
Av i alt 1220 ordformer var 109 nye i nynorskkorpuset.
Dei nye (normaliserte) ordformene er:
| ID | WORD | FREQ |
| 982288 | abstraktionen | 1 |
| 982351 | adopt | 2 |
| 982311 | alfald | 1 |
| 982320 | analogidaning | 1 |
| 982304 | audiolingvale | 3 |
| 982360 | biletunderskrift | 1 |
| 982291 | bilingvisme | 1 |
| 982368 | brukelige | 1 |
| 982323 | byggjeklossane | 4 |
| 982322 | drills | 1 |
| 982341 | drillstoff | 1 |
| 982357 | drilløvingane | 1 |
| 982321 | drilløvingar | 3 |
| 982287 | einhyrningar | 2 |
| 982380 | elementærnivå | 1 |
| 982342 | elementærsteget | 1 |
| 982356 | elevmateriale | 1 |
| 982307 | feltmetodane | 1 |
| 982377 | fengslende | 5 |
| 982303 | fonetikkens | 1 |
| 982365 | framandspråkundervisninga | 1 |
| 982282 | framskuven | 2 |
| 982339 | fullprogammerte | 1 |
| 982375 | gramatikkskrømtet | 1 |
| 982366 | grammatiks | 1 |
| 982312 | grammatikundervisningen | 1 |
| 982369 | hynder | 1 |
| 982302 | knaps | 9 |
| 982290 | kombinasjonssystem | 1 |
| 982326 | kombinatorikk | 5 |
| 982337 | krossfararstemning | 1 |
| 982275 | lærdomsteoretiske | 1 |
| 982331 | manipulasjonsleik | 1 |
| 982355 | meiningsbrytingar | 9 |
| 982318 | memorization | 1 |
| 982328 | mentalismen | 1 |
| 982276 | mentalistane | 2 |
| 982329 | mentalistar | 1 |
| 982363 | metodens | 1 |
| 982333 | metodevarianten | 1 |
| 982317 | mimicry | 1 |
| 982324 | mønstersetningane | 1 |
| 982284 | naturmetoden | 10 |
| 982301 | nøkkelvitskap | 1 |
| 982295 | nøkkelvitskapane | 1 |
| 982348 | omlagingane | 3 |
| 982354 | optismisme | 1 |
| 982305 | pavlov | 12 |
| 982335 | programlaging | 1 |
| 982285 | quousque | 2 |
| 982294 | reformpedagogar | 2 |
| 982359 | repitisjonsdrill | 1 |
| 982346 | røynsleverda | 2 |
| 982286 | signifikatet | 1 |
| 982327 | skills | 8 |
| 982374 | skrekkreaksjon | 1 |
| 982352 | slagords | 1 |
| 982367 | snauslitte | 1 |
| 982373 | språkmodell | 1 |
| 982353 | språkpedagogar | 1 |
| 982280 | språkpedagogikk | 4 |
| 982283 | språkpedagogikken | 4 |
| 982376 | språksystema | 1 |
| 982325 | syntagmatiske | 2 |
| 982297 | tankemekanismar | 1 |
| 982281 | tekstbundne | 1 |
| 982279 | tekststudiet | 1 |
| 982347 | tilkoplingsmekanismar | 1 |
| 982379 | tilleigning | 1 |
| 982293 | tilsulking | 1 |
| 982299 | tingleg | 24 |
| 982330 | twaddell | 1 |
| 982384 | undervisningsarbeid | 2 |
| 982358 | undervisningsarbeidet | 3 |
| 982378 | undervisningsfilosofien | 1 |
| 982336 | undervisningsmaskineriet | 1 |
| 982361 | undervisningsprofetar | 1 |
| 982292 | undervisningsspørsmål | 1 |
| 982338 | undervisningsteknologiske | 1 |
| 982315 | vanedaning | 1 |
| 982300 | viëtors | 1 |
| 982308 | whorf | 1 |
| 982289 | åskodingsundervisning | 1 |
| 982296 | åtferdspsykologane | 1 |
| 982344 | åtferdspsykologen | 1 |
| 982306 | åtferdspsykologien | 1 |